5 octombrie 2009

Răspândacii portocalii s-au pus în mişcare pentru Băsescu


Nu stiu cat de tare s-a suprins Elena Udrea la aflarea gospelului că va candida Traian Băsescu, dar eu chiar am fost suprins să văd cât de repede s-au mişcat băieţii de la tipografii ca să-i tipărească jucătorului un fluturaş de campanie electorală. Cu toate cele necesare. De la slogan, la ce a făcut şi până la ce intenţioneză să facă.
Şi asta nu-i tot. Mai am o veste, care sigur nu o va şoca pe Udrea. La fel de repede s-au constituit armate de răspândaci în Bucureşti, care au îndesat în cutiile poştale "cuvântul" domnului către popor.
Citiţi-l şi minunaţivă câte minciuni poate să trântească şocantul preţedinte pe o pârdalică hârtie format a4 - landscape.
Eu, mi-am smuls cutia poştală de la intrarea in holul blocului. Locuiesc la etajul 3. Vreau să văd cât de zeloşi sunt răspândacii portocalii. Merită Băsescu să depui atât efort, să urci 3 etaje? Sper ca respectivii carcalaci portocalii, dacă vor urca... să şi coboare.

Niciun comentariu: