1 iulie 2010

Printre lacrimi mă rugam

AUTOR: ION GAGHII

Doamne, fă ce vrei cu mine,
Pune-mi, cât mai grea, povara,
Dar mă rog, zilnic, la Tine,
Să-mi fereşti, de moarte, Ţara.

Doamne, fă ce vrei cu mine,
Fă-mă pom, iarbă, fântână,
Dar mă rog, zilnic, la Tine,
Să păzeşti limba română.

Doamne, fă ce vrei din mine,
Portativ şi toată gama,
Dar mă rog, zilnic, la Tine,
Ad-o, înapoi, pe mama.

Doamne, fă ce vrei din mine,
Fă-mă ziua, ora, data,
Dar mă rog, zilnic, la Tine,
Adu-l, înapoi, pe tata.

Doamne, fă ce vrei cu mine,
Fă-mă jar să ard ispita,
Dar mă rog, zilnic, la Tine,
Nemureşte-mi, Tu, iubita.

Doamne, fă ce vrei cu mine,
Pune-mi capul pe tipsii,
Dar mă rog, zilnic, la Tine,
Să-mi ai grijă de copii.

Doamne, fă ce vrei cu mine,
Fă-mă Soare-n cerul nopţii,
Dar mă rog, zilnic, la Tine,
Să-mi săruţi, în somn, nepoţii.

Doamne, fă ce vrei cu mine,
Fă-mă lumânări de ceară,
Dar mă rog, zilnic, la Tine,
Nu-mi lăsa neamul să piară.

Doamne, fă ce vrei cu mine,
Fă-mă dor de Eminescu,
Dar mă rog, zilnic, la Tine,
Ia-ni-l, Doamne, pe Băsescu.

Şi să-l laşi, din nou, pe mare,
Între ape şi-ntre stele
Pe colacul de salvare.
Dă o şansă Ţării mele!

Niciun comentariu: