22 octombrie 2012

Fac ce-mi spune inima

Il critic pe Crin Antonescu pentru ca am acest drept, pentru ca este si el om si poate gresi, pentru ca merita uneori, pentru ca asa consider eu ca trebuie sa o fac acum, pentru ca sunt dezamagit, pentru ca am curajul sa gandesc si altfel decat el sau altii care-l aduleaza, pentru ca... pentru ca... dar mai alesa pentru ca asta nu are nicio legatura cu Basescu si camarila de la care nu ma astept la nimic bun. Si mie imi este simpatic Crin, uneori, arata ca e inteligent. Asta vreau de la el, sa ne arate ca merita sa fie in fruntea unor oameni. Daca va calca in gropi, nu este vina mea. Asa ca... il taxez. Pana una alta, nu canta cocosul meu pe gardul vreunui om politic. Si acum intrebarea: Cati "prieteni" imi mai raman in lista? Chiar ar trebui sa-mi pese?

Niciun comentariu: