17 decembrie 2012

Am înfrânt !!!

Asadar, am infrant si de data asta, dupa cate vad eu. O votaram si muri de Vasile Alecsandri. S-a votat USL si a iesit UDMR. :)

Eu sunt ca in bancul cu omul care se afla in autobuz si se indrepta spre maternitate, unde nevasta-sa ii nascuse gemeni. Omul sta pe ganduri si din cand in cand rabufnea cu voce tare: Cum pxxda ma-si, domnule !! Si iar cadea pe ganduri si iar rabufnea: Cum pxxda ma-si, domnule !!
Un cetatean ii atrage atentia ca se afla intr-un spatiu public si nu se cuvine sa se exprime indecent.
Omul nostru ii spune: Domnule, mi-a nascut nevasta gemeni.
Felicitari, ii zice celalalt, atragand atentia ca nu-i un motiv sa nu se comporte civilizat.
Da, spune omul, dar unul este alb si celalalt negru.
Ei, cum pxxda ma-si, domnule, exclama vecinul de bancheta!!
Asadar, vazand ce se inatmpla cu USL si UDMR si “concordia” intre T. Basescu si primul-ministru, am exclamat si eu: Cum pxxda ma-si, domnule!

Niciun comentariu: