24 ianuarie 2010

Ioneleee, dragăăăă

Am fost abordat zilele aceste de un prieten (pot spune aşa, Ionele, sau exagerez?), care, printre multe lucruri frumoase, se ocupă şi cu politica (Spuneţi, dumneavoastră dacă îndeletnicirea asta o trecem la bine sau la rău -n.n.). Mă întreabă, cu o unda de reproş, de ce nu poate posta pe blogul meu comentarii. "Am postat un comentariu la articolul : Îmi vine să vomit.". (Citiţi ceva mai jos articolul -n.n.).
M-am prins imediat ce l-a deranjat. Am scris acolo că avem o clasă politică de căcat. Şi nu avem??? Bineee, atunci reformulez: avem un căcat de clasă politică!
Mi-am exprimat nedumerirea cu privire la "imposibilitatea" sa de a comenta pe blogul meu. Este pentru prima dată când cineva doreşte să-şi exprime un punct de vedere şi afirmă că "nu i se permite". Cum aşa ceva este cu neputinţă, l-am rugat să mai verifice o dată dacă a trimis sau nu comentariul.
"Mai bine că nu a apărut", imi spune. "Când am citit ce ai scris, prima reacţie a fost să te contrazic. M-am mai interesat care-i treaba cu zvonul ce se vântură prin târg şi mi-am zis: mai bine că nu mi-a apărut comentariul".
Aşadar, mai postrează, seara, pe la noi, Ioneeele, dragăăăă. Blogul e deschis oricărui cititor care se exprimă decent. Dar pentru asta, ca în bancul cu omul care se ruga la Dumnezeu să câştige la LOTO, trebuie să şi trimiţi comentariul pentru a fi pus la dispoziţia naţiei române. De data asta, te-ai oprit la ţanc!

Niciun comentariu: