5 august 2010

Să-l ajutăm pe SILUAN

Un suflet de om are mare nevoie de ajutorul nostru. Va invit ca fiecare dintre noi, cum ce putem, să fim alături de familia lui SILUAN. Să-l ajutăm să depăşească greaua cumpănă în care se află existenţa sa. Are nevoie mare şi urgentă de ajutor. Dacă nu i se va efecta foarte urgent transplant de ficat (maximum o lună de zile !), medicii nu-i acordă nicio şansă. Părinţii sunt pregătiţi de transplant de îndată ce analizele vor dovedi că sunt compatibili cu copilul lor. Interveţia pentru transplant este programată pentru această lună. Dar fără ajutorul celor ce pot dona o sumă cât de mică transplantul nu se va putea efectua la timp, punându-se în pericol viaţa micuţului SILUAN.

Iată ce scrie SILUAN pe blogul său:
M-am nascut in 8 februarie 2010. Parintii mei m-au pus sub ocrotirea Sfintului Siluan Atonitul si m-au numit Siluan. Sint cel de-al treilea baietel dintr-o familie de preot ortodox.

Problemele mele au inceput dupa ce am implinit 2 luni. Am stat internat in Spitalele din Brasov, Bucuresti si Salzburg. La Clinica din Salzburg am fost diagnosticat cu ciroza si atrezie a cailor biliare. Ficatul meu mai functioneaza o luna. De aceea, am nevoie urgenta de un transplant de ficat. Donatorii vor fi parintii mei, in functie de rezultatul analizelor de compatibilitate. Operatia costa 100.000 de euro. O zi de internare in Clinica din Salzburg costa 700 de euro.

Va rog sa ma ajutati cu rugaciune si donatii in contul deschis de tatal meu la:

Unicredit Tiriac Bank
Sucursala Brasov Muresenilor

Titular: BOTA GEORGE LAURENTIU

Swift BACXROBU

Cont EURO: RO74BACX0000005005204320

Cont RON: RO81BACX0000005005204000

Va multumesc pentru dragostea in Domnul nostru Iisus Hristos si ajutorul vostru!

Bebe Siluan


Pliant Siluan

Niciun comentariu: