23 septembrie 2010

Primul poliţist al judeţul Giurgiu atacat dur de fostul deputat Dragoş Ujeniuc

Postul de televiziune Realitatea TV a prezentat un punct de vedere al inspectorului şef al Inspectoratului de Poliţie al Judeţului Giurgiu, Nicolae Dobrin pe subiectul legat de dosarul de la DNA al deputatului de Giurgiu, pedelistul Dan Păsat, acuzat de şantaj şi ameninţare la adresa unor primari din judeţul Giurgiu.

Pe marginea acestei intervenţii, fostul deputat liberal Dragoş Ujeniuc, vicepreşedinte al filialei Giurgiu PNL, a declarat presei locae: „Mi-a produs lehamite intervenţia lui Dobrin pe postul de televiziune, pentru că mi-a arătat unde a putut să ajungă Poliţia română”, afirma, în cadrul unei recente conferinţe de presă, vicepreşedintele organizaţiei judeţene a PNL, Dragoş Ujeniuc. „Eu nu îl atac pe Dobrin, dar sunt oripilat că unul ca Dobrin (un tablagiu, în opinia mea, fost şef la Crimă organizată, care a dovedit reale calităţi de pugilist) a ajuns să fie singura soluţie pentru postul de conducător al poliţiei din Giurgiu. La vremea respectivă, i-am spus generalului Fătuloiu (şeful Poliţiei Române - n.n.) că, prin această numire, Poliţia Română are o mare problemă. Dacă oameni care au cântat şi care încă mai cântă în struna PD-L-ului au ajuns conducători de asemenea instituţii, doar pentru că au acest merit, este extrem de grav.
Cum e posibil, mă întreb eu, ca el, ditamai şeful la IPJ, să afle în acea zi că Dan Păsat are dosar la DNA, motivând că nu ei îl au în lucru… Răspunsul acesta l-a acoperit de penibil, de ruşine! Dacă nu erau oameni din PD-L, ia să vezi ce repede ştia domnul Dobrin Nicolae de existenţa unor asemenea dosare… Dacă omul ăsta mai are o urmă de bun simţ, să lase liber scaunul de şef al Poliţiei – pe care, într-o paranteză, eu nu mi-l doresc, pentru a nu fi acuzat de aşa ceva – şi să fugă încotro va vedea! Face Giurgiul de ruşine!”, a mai spus Dragoş Ujeniuc.

Niciun comentariu: