2 noiembrie 2010

SENZAŢIONAL/ Stenograma unei convorbiri telefonice din anul 1928

La OTV, Dan Diaconescu, cel mai invitat mogul la DNA, a prezentat un filmuleţ care, chipurile, a făcut înconjurul lumii. În imagini se vede o femeie, cam suparponderală, care, cică, ar vorbi la telefonul mobil. Chestia nasoală este ca filmul a fost turnat prin anul 1928 de Charlie Chaplin.
De îndată Dan Diaconescu a abandonat subiectul Elodia Ghinescu, fumat deja, a lansat o altă bombă să ţină fraierii cu gura căscată şi să tragă la sms-uri.
Întrebare: Vorbea sau nu vorbea femeia la telefonul mobil?


Ce tot o coieşti atât, frate Diaconescule? Nu era mai simplu să apelezi la serviciile care se ocupă cu ascultatul telefoanelor în România? Aflai la fix cine este femeia, ce vorbeşte şi cu cine. Aşa aflai că este Ioana Maria Vlas şi vorbea din în Israel cu Sorin Ovidiu Vântu aflat în libertate în România.
"Nebunaticule, ce mai faci, ma, labagiule?"
"Tu eşti, matracucă nesătulă? Ce faci, o mai sugi prin batistă? Hai că te pup, micuţo. Ce vrei de la băiatu?"
"Cum ce vreau, mă, scaun cu rotile? Vreau 200 000 de euro să ung nişte uşi la Tel Aviv, ca altfel vin în România şi te dau în gât la Parchet, luzăr patetic!".
"Bine, papuşa mea feneistă, s-a făcut, iţi trimit 200 de mii prin fata mea de la Londra, e bine, gonflabila mea?"
"Ok, ma, paraliti..., pardon, labagiule. Hai, te pup, iubi. Închid că vorbesc pe banii mei nu pe bani FNI-ului pe care i-ai luat tu cu sacii şi geamantanele".

Niciun comentariu: