12 februarie 2011

Dan Păsat & Elena

Noi dezvăluiri în cazul deputatului PDL Dan Păsat. În dosar apar nume grele din cadrul PDL, printre care şi cel al ministrului Dezvoltării regionale şi Turismului, Elena Udrea. Potrivit referatului DNA, obţinut în exclusivitate de Realitatea TV, Dan Păsat încerca să îşi folosească poziţia în partid pentru construirea unui parc de distracţii din fonduri europene, pe propriul teren.
Sursa: Referatul DNA
Păsat: Eu vreau să mă duc la ea şi să îi spun următorul lucru:
„Băi, Elena, uite care-i treaba, eu vreau să fac acolo. Am un lac mare, e zonă de interes, eşti la...e la Giurgiu. Tu ştii că ai vrut să vii la Giurgiu şi nu ai putut că aşa a fost să fie.” Noi ne înţelegem aşa bine, eu cu Elena, înţelegi?... Am făcut eu nişte gesturi faţă de ea pe aici şi...i-a plăcut.

Informaţii suplimentare pe http://www.realitatea.net

Niciun comentariu: