4 septembrie 2009

Crin Antonescu la Giurgiu/ PDL poate şterpeli câţiva parlamentari, dar niciodată alegătorii noştri

Astăzi, 4 septembrie a.c., preşedintele PNL Crin Antonescu s-a întâlnit la Giurgiu cu activul de partid. Aşa ar fi sunat începutul unei ştiri în presa vremii. Nu spun care. Dar aşa s-a şi întâmplat. Crin a venit, s-a întâlnit cu conducerea locală liberală, cu primarii, viceprimarii şi simpatizanţii PNL, cu toţii strânşi în sala mare a Ateneului Nicolae Bălănescu din Giurgiu. A fost însoţit de Călin Popescu Tăriceanu.

Aplauze. Ovaţii. A vorbit. A spus ce şi cum cu PDL, cu Traian Băsescu şi cu PSD. A atras atenţia că… şi că… şi că… A promis. S-a arătat încrezător în şansele sale.

A invitat presa să înregistreze tot. Ca să taie pofta piraţilor de a înregistra pe ascuns şi ilegal. Eu nu am înregistrat. Am notat câteva declaraţii ce mi s-au părut interesante.

Vă intereseaza ce a spus? Vă relatez ceva mai târziu, să-mi lipezesc ideile, că abia ce şi-au luat tinerii liberali La revedere. Vă spunem: la revedereee. La reeveedeeereeee. Vă spunem : la revedeeeereee! de la liderul lor suprem, nu înainte de a-i “recita” un fel de pluguşor pe ritmul răcanului american care îşi face înviorarea de dimineaţă.

Niciun comentariu: