17 aprilie 2010

Cretinoizii printre noi

Sunt pe lumea asta şi cretini care ţi se bagă în suflet cu bocancii, îţi bagă degetele în ochi, îţi opturează orizontul doar-doar îi vei băga în seamă, le vei da o flegmă, o injurătură, o zmetie peste ochi. Le place să fie flagelaţi.
Dai să discuţi şi tu o chestie importantă cu cineva şi lepra ţi se bagă sub ochi şi-ţi urlă: Bă, eu sunt cretin! Bine, mă, îl linişteşti şi-l dau uşor la o parte ca să-ţi poţi continua discuţia.
Viermele te apucă de gulerul cămăşii şi-ţi urlă în ureche: Băăăă, sunt cretin, nu auzi?? Aud, mă. Eşti mulţumit? Acum dă-te-n... lateral că am ceva de discutat cu domnul.
Japiţa ţi se postează înainte şi urlă ca posedatul: Băăăăă, eu sunt cel mai mare cretin. Aşa să ştii. Şi dacă sunt cretin fac ce vreau. Să fie clar!
Aştia sunt, oameni buni, năpârcile portocalii şi liderul lor maxim care ne conduc. Vor cu tot dinadinsul să arate că nu au limită, că nu au leac de vândecare. Specimenele astea tratează lumea în care trăim ca pe o latrină. Nu au înţeles nimic din ce s-a întâmplat la finalul lui decembrie 1989.

Niciun comentariu: