8 aprilie 2010

No comment

3 comentarii:

Anonim spunea...

Da... oameni care trag în oameni... care împuşcă alţi oameni... care îi omoară pe alţii... care merg la împuşcat luându-şi după ei copiii... Suntem o lume de oameni bolnavi, condusă de oameni bolnavi, care asupresc alţi oameni bolnavi, care... Am făcut umbră pământului ăstuia mii de ani, zeci, sute, şi n-am înţeles absolut nimic din ce ni s-a întâmplat din momentul în care ne-a căzut coada - am rămas aceiaşi. Numai să avem ocazia să o demonstrăm!
P.S. Nu mi se pare nimic grav în faptul că oamenii ăia râdeau după masacru. Numai o atare atitudine te poate face să apeşi pe trăgaci. Bine că nu erau ipocriţi să se căiască. Mai bine aşa...

Cătălina Sfetcu spunea...

Mi s-a facut rau la propriu vazand filmarea asta. Nu pot sa cred ca nu e vorba doar despre un film american.

Metaxa spunea...

Am vizionat de zeci de ori filmul, dintr-o curiozitate. Mai exact am urmarit secventele de dinaintea masacrului. Am studiat cu mare atentie. Eu spun ca se vad clar cei doi jurnalisti, dar am sesizat si doi arabi inarmati cu AK 47, (Unul se vede clar ca are in mana o arma si o tine de curea. Atentie nu este unul dintre jurnalisti!)Constatarea mea nu este o scuza asta pentru masacrul respectiv. Este doar o precizare. Nu se impunea deschiderea focului pentru ca nu exista atunci un pericol iminent.