23 septembrie 2009

Horia Ivanovici - minciună 100%

Horia Ivanovici, realizatorul emisiunii Fanatik Show a prezentat în emisiunea sa o înregistrare a unui pretins fortalist de la Steaua care sub protecţia anonimatului a povestit ce s-a întâmplat în vestiarul echipei la pauza meciului cu Şheriff Tiraspol. Colegii lui Ivanovici de la Gazeta Sporturilor au avut năstruşnica idee de a accelera vocea pretinsului stelist şi au avut surpriza să constate că cel ce se dă stelist nu este altcineva decât HORIA IVANOVICI.
Realizatorul emisiunii Fanatik Show neagă faptul că ar fi vocea lui, considerând că este un trucaj 100%. Aceeaşia titudine a avut-o şi într-o intervenţie telefonică la Sport.ro. A pretins că vocea din varianta a doua prezentată de celelalte posturi de televiziune seamănă cu a lui, dar nu este a lui. Susţine în continuare că este vorba despre un fotbalist de la Steaua. Horia Ivanovici afirmă că fotbalistul este terorizat de ideea că i se va afla identitatea şi-l asigură că nu-şi va dezvălui sursa chiar dacă va fi acţionat în instanţă.
M-am gândit că e posibil ca Horică să aibă nişte duşmani prin breaslă şi i-am acordat prezumţia de nevinovăţie. Ca să mă asigur că spune adevărul am descărcat chiar de pe site-ul Fanatik postarea sa originală şi am prelucrat-o. Horia Ivanovici nu mă poate acuza pe mine că am vreun interes să-l şuntez. Nu-l cunosc, nu mă cunoaşte, nu avem ce teritoriu să împărţim. Aşa că poate să fie sigur că nu este vorba de un trucaj. E chiar vocea lui.


Nici eu nu-l iubesc pe Gigi Becali. Din contră, îl consider pecinginea României. Nu sunt stelist, dar vreau să plece de la Steaua. Să plece din sport, din economie şi din politică toţi asemenea lui. Dar, una-i una, alta-i alta. Nu mi-aş fi permis o şulfăneală în maniera Horia Ivanovici. Am curajul să o spun direct, fără să-mi distorsionez vocea, fără să pretind că sunt altcineva. E Horia 100%.

Niciun comentariu: