5 octombrie 2009

Băsescu surpinde şi prin declaraţii


“Vreau să ştiţi că nici Guvernul, nici eu, nici Banca Naţională nu ne-am propus să scoatem ţara din criză. Pentru că nu se poate.”
Nea Traiane, la ce ţi-a stat mintea când ai produs o asemenea enormitate? Te-ai gândit la ce mă gândesc şi eu? Unii, pentru declaraţii mai puţin incendiare şi-au pierdut funcţia de ministru. Matale ce faci cu funcţia de Preşedinte al unei ţări pe care nu te-ai propus să o scoţi din criză? Ba, din contră, vedem că o bagi cu totul în mizerie.
La ce crezi că ar gândi marinarii dacă vaporul ar fi la un pas să se scufunde şi l-ar auzi pe comandant, spunându-le: Nu mi-am propus să-mi salvez echipajul şi nava. După care s-ar duce liniştit în cabină şi ar da pe gât o duşcă de rom? Nu-i aşa că l-ar lega fedeleş de catarg, l-ar uda cu furtunul până şi-ar reveni?

Niciun comentariu: